קניית נכסים בדובאי

קניית נכסים בדובאי

קניית נכסים בדובאי !

אחרי הסכם השלום בין ישראל ואיחוד האמירויות , הישראלים דוהרים להשקעות בכל רחבי האמירויות אבל יש מקום אחד שכל הישראלים רוצים לבנות עתיד מוצלח שם והמקום הזה הוא דובאי ! . כל משקיען ישראלי חולם על נכסים בדובאי , מכיוון שאחוזי המס המוטלת על נכסים היא מזערית מאוד ביחס למדינת ישראל , ואחרי יום ההסכם כל אחד מחפש קניית נכסים בדובאי !

במידה ולא ידעתם ,אנו נשמח לחדש לכם שהאנשים הכי עשירים בעולם מחזיקים בנכסים במקומות הכי תיירותיים בעולם , וכפי שאתם יודעים שהמקום הכי מבוקש היום לכל תייר זה דובאי , לכן כדאי לכם לדעת קצת על קניית נכסים בדובאי .

בכל שנה דובאי מארחת למעלה מ- 50 מיליון תיירים , ע"פ משרד התיירות של דובאי בשנת 2021 , דובאי אירחה 57 מיליון תיירים , למרות העובדה שבאותה שנה הייתה התפרצות הקורונה בכל העולם ולמרות זאת כל התיירים חיפשו אך ורק מקום אחד ובמילה אחרת ''דובאי'' !

בשנה האחרונה חברתנו עזרה לעשרות לקוחות ישראלים לעשות את הצעד הראשון לכיוון רכישת נכסים בדובאי , בתחילת הדרך גילו הלקוחות התלבטות מועטה אך לאחר הליווי המקצועי של הצוות שלנו , הלקוחות לא חשבו פעמיים וישירות סגרו את העסקה ונכון לכתיבת שורות אלה הלקוחות מאוד מרוצים שהחליטו לנהל את תיק ההשקעות שלהם בדובאי דרך משרדנו .

תהליך קניית נכסים בדובאי הוא תהליך שמכיל בתוכו כמה שלבים מאוד חשובים , אנו עובדים לפי כללים בסיסים ומתייחסים לכל תהליך ותהליך בצורה אחרת לגמרה , הניסיון שלנו עזר לנו לבנות מערכת מתקדמת ביותר עם הנתונים הכי עדכניים לרכישת נכסים בדובאי .

בכדי לבחור קניית נכסים בדובאי מומלץ מאוד לעשות זאת דרך משרד בעל ניסיון ולחסוך את כל הפרוצדורה שרבים מתייאשים ממנה ולכן אנו נשמח לסייע במהלך זה , הצוות המקצועי של Dubainv יעזור לכם לבחור את הנכס הכי מניב עבורכם שיניב לכם תשואה מיטבית מההשקעה .

במידה ואתם מעוניינים לשמוע פרטים נוספים אודות קניית נכסים בדובאי השאירו פרטים ואחד מנציגינו ישמח לחזור אליכם ולכוון אתכם להשקעה המשתלמת והטובה ביותר עבורכם !

שאלות על קניית נכסים בדובאי !

מה הצעדים שיש לקחת ברכישת נכס בדובאי ?

יש 5 צעדים בקניית נכס בדובאי והם : חתימה על מסמך זיכרון דברים ותשלום עד 10 אחוז מסכום העסקה , חתימה על חוזה רכישה , ישיבה של שני הצדדים במשרד נאמן אצל מחלקת הקרקעות , השלמת תשלום והשלב האחרון יהיה הרכוש מקבל חוזה ממשלתי ושטר Oqood שנופק בשלב לפני אחרון .

האם כל זר יכול לקנות נכס בדובאי ?

למעט מאזורים מסויימים שקונה זר לא יכול לקנות , בשנת 2002 יצא חוק שלא מחייב בעל הנכס שיהיה עם תעודת אזרחות של איחוד האימריות שרוצה להשקיע בה .

מה זה מחלקת קרקעות דובאי ?

מחלקת הקרקע של דובאי, שנוסדה בשנת 1960, הוקמה במטרה לשמור על זכויות הקניין בדובאי ונחשבת לישות ממשלתית המספקת מגוון מקיף של שירותי נדל"ן. היא מטפלת בכל נושא הלגליזציה לרכישה ומכירה של קרקע, ואחראית על רישום, ארגון וקידום השקעות נדל"ן בעיר.

מה הפירוש של Oqood ?

Oqood הוא 'חוזה'. בדובאי, Oqood הוא פורטל מקוון קל וידידותי למשתמש בערבית-אנגלית שהושק על ידי Emirates Real Estate Solutions (ERES) כדי לייעל את תהליך הרישום של חוזים הקשורים לנדל"ן מחוץ לתוכנית בין קונים ומפתחים.

דובאי המקום הכי חם בתחום קניית נכסים בדובאי ולמה !

  • דובאי עלתה למרכז הבמה בנכסים וכל משקיע מחפש לקנות נכסים בדובאי ובכך להרוויח מהם , לפי סקרים המשקיעים מחזירים את מחירי הנכסים בזמן מאוד קצר מרוב שיש זרם של תיירים וביקוש למקום
  • דובאי הפכה למקום חלומי שכל תייר ירצה לבקר ולחוות את האטרקציות שקיימים שם , הכלכלה בדובאי עלתה בצורה דרסטית בשנים האחרונות ולכן מאוד שווא להשקיע
  • לדובאי אין מס רכוש או מס רווחי הון , מה שהופך את האמירויות למקום הטוב ביותר להשקעה. לאחר רכישת נכס, הבעלים לא ישלמו מיסים נוספים בעתיד רק את עמלת עסקת הנדל"ן החד-פעמית.
  • בשל האמון הבלתי מעורער של המשקיעים בדובאי ובפיתוח התשתית המבטיח שלה. הממשלה מאמינה לחלוטין שהתשתית המרשימה של דובאי היא אחת מנקודות החוזק העיקריות שלה. אחד הגורמים החשובים ביותר שיש להבין הוא מדוע להשקיע הנדל"ן בדובאי .

קניית נכסים בדובאי רק דרך Dubainv !

הנפת רווחים

הצוות במקצועי שלנו יעזור לך לבחור בהשקעה הכי נכונה עבורך ובכך להניף את חשבון הבנק שלך

ליווי אישי ומקצועי

חברתנו תלווה אותך באופן אישי בהתאם למטרות וליעדים שלך עד לקבלת החלטת ההשקעה המתאימה לך ביותר

כנסים

חברתנו תדאג לכנסים מקצועיים פרונטליים המשלבים הרצאות בנושאים על השקעות מניבות בדובאי

בית חם

החברה שלנו תמיד תשמור על קשר חם עם הלקוח גם אחרי קבלת החלטה והשקעה נכונה בדובאי

סדנאות השקעה

סדנאות יחודיות לכל מטרת השקעה בדובאי , מטרות אישיות ופרקטיקה יוצאת דופן

מעוניין לשמוע עוד פרטים על קניית נכסים בדובאי ?